FAQ
Am nevoie de un cont pentru a comanda de pe Inbagaj.ro?
Pentru a comanda de pe Inbagaj.ro nu aveti nevoie de un cont. Puteti finaliza comanda ca si vizitator, iar procesul nu dureaza mai mult de un minut. Va recomandam totusi sa creati un cont pentru a avea acces la istoricul comenzilor, facturi, sistemul de fidelizare, etc.
Cum se expediaza comanda mea?
Comenzile plasate pe site-ul Inbagaj.ro se expediaza prin serviciile de curierat rapid.
Cu ce curier lucrati?
Colaboram cu mai multe firme de curierat din tara si din Bucuresti. Firma este aleasa in functie de zona in care trebuie livrat, pentru a optimiza timpul de livrare.
De ce ar putea intarzia comanda mea?
Produsele comandate sunt ambalate si expediate in maxim 1 zi lucratoare de la plasarea comenzii. Comenzile plasate pana in ora 13:00 sunt expediate in aceeasi zi, comenzile plasate dupa ora 13:00 sunt expediate a doua zi.
Daca totusi coletul nu ajunge in 24-72 de ore la dvs, va rugam sa ne contactati pentru a reverifica daca ne-au fost furnizate toate informatiile necesare livrarii si pentru a lua legatura cu agentul de livrare in vederea urgentarii acesteia.
Pot vedea produsele inainte sa le comand?
Exista in showroom-ul nostru o gama restransa de produse care pot fi vizualizate. Va rugam sa ne contactati pentru a programa o vizita.
Daca totusi nu sunteti multumit(a) de produsul comandat, acesta se poate returna in termen de 14 zile de la data primirii produsului. Va rugam sa consultati conditiile de returnare pentru mai multe detalii.
Ce fac daca nu-mi place produsul pe care l-am comandat?
Prima varianta ar sa …il oferi unui prieten. J
Dar aveti si posibilitatea de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
Termenul standard garantat este de 5 zile lucratoare, insa obiceiul nostru este de a returna banii a doua zi dupa ce am primit produsul in conditii optime.
Nu am primit factura. Ce fac?
Factura este salvata in contul tau. Daca nu o gasesti, te rugam sa ne contactezi si o vom trimite pe email.
Am primit comanda incompleta, ce fac?
Este posibil sa fie o eroare, asa ca te rugam sa ne contactezi telefonic pentru a remedia situatia cat mai rapid.
Ce pot face daca nu sunt sigur(a) ca am ales produsul corect?
Va recomandam sa ne sunati pentru orice intrebari sau neclaritati aveti cu privire la alegerea celui mai potrivit produs. Consultantii nostri de vanzari vor incerca sa gaseasca impreuna cu dvs cele mai bune solutii.
Ce troler sa comand: textile, din ABS, polipropilena sau policarbonat?
Pentru a afla mai multe despre diferenta dintre tipurile de trolere si a primi recomandari va rugam sa accesati articolul de pe blog, sau sa ne sunati, suntem pregatiti pentru orice intrebare J