Politica de retur
Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice. Inbagaj.ro doreşte să răspundă tuturor nevoilor clientilor săi şi oferă posibilittea de retur clientilor care notifică intenţia lor în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului de către client sau de către persoana desemnată de acesta.
Intenţia de retur trebuie comunicată prin email la contact@inbagaj.ro , comunicand numele si numarul de comanda.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, fără semne de purtare şi documentele care l-au insoţit). inbagaj.ro îşi rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, dopuri de urechi, hărti răzuibile răzuite, cărţi de colorat colorate şi produse cosmetice desigilate.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 5 zile de la retur. Rambursarea se va face in contul bancar al beneficiarului.
Nu sunt acceptate retururi prin Posta Romana si nu se pot efectua rambursuri prin aceasta metoda.
Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice metoda agreata de client, costul transportului fiind suportat de către client!
Adresa la care va rugam sa efectuati returul este: Bucuresti, Str. Constantin Aricescu, Nr. 22, Sector 1, cod postal: 011687 , destinatar InBagaj.ro.
Mai multe informaţii şi pe : https://www.trusted.ro/blog/5-lucruri-despre-drept-retragere/