Prezentul document prin conţinutul său pune la dispoziţia terţilor utilizatori Regulamentul privind termenii şi condiţiile de utilizare a site-ului inbagaj.ro.
inbagaj.ro este operat de societatea SC WIR Reisen SRL, cu sediul în Strada Parapetului, nr. 6, Sect. 1, Bucureşti, înscrisă în Registrul Comerţului cu numărul J40/15177/16.11.2016. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea şi cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor şi condiţiilor enunţate în cuprinsul prezentului document cu toate efectele şi consecinţele ce decurg din aceasta. Administratorul site-ului inbagaj.ro îşi rezervă dreptul de a modifica în orice moment conţinutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare „Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii şi condiţiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
SC WIR REISEN SRL verifică periodic exactitatea informaţiilor de pe site, dar nu oferă nicio garanţie, expresă sau implicită, statutară sau de altă natura, privind conţinutul şi disponibilitatea site-ului.
Fotografiile produselor afişate pe site au caracter informativ şi acestea pot conţine accesorii neincluse în pachete, iar preţul sau unele specificaţii pot fi modificate de către producător fără preaviz sau pot exista erori de operare.
Magazinul nostru respectă standardele TRUSTED.ro
Drepturile de proprietate Intelectuală
Conţinutul site-ului inbagaj.ro, incluzând dar nelimitându-se la text/ conţinut, logo, reprezentări stilizate, imagini statice, imagini dinamice, este integral proprietatea SC WIR Reisen SRL şi a furnizorilor săi şi este apărat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul SC WIR Reisen SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legislaţiei în vigoare. inbagaj.ro şi logo-ul inbagaj.ro sunt proprietatea SC WIR Reisen SRL. Raportarea eventualelor încalcari ale dreptului de autor reperate pe site va avea loc la adresa de e-mail roxana@inbagaj.ro.
Drept aplicabil
Prin folosirea magazinului on-line inbagaj.ro, utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Termenii şi condiţiile de utilizare şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizatori şi administratorii inbagaj.ro sau asociaţii/partenerii/afiliaţii acestuia. În cazul unor eventuale conflicte se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar dacă rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat în instanţă, în conformitate cu legile române în vigoare.
Exonerarea de răspundere
SC WIR Reisen SRL nu garanteaza că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la inbagaj.ro sunt fără viruşi sau alte componente informatice cu caracter potenţial dăunător, că nu conţine erori, omisiuni, defecţiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alţi factori similari. Utilizatorul foloseşte site-ul pe riscul propriu, inbagaj.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informaţiilor de pe site.
SC WIR Reisen SRL nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul inbagaj.ro, acestea fiind puse la dispozitia SC WIR Reisen SRL de către furnizori.
În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aduca acest fapt la cunoştinţa Vânzătorului la adresa contact@inbagaj.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.
Preţul
Preţurile afisate pe inbagaj.ro includ TVA. SC WIR Reisen SRL îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile de vânzare ale produselor prezentate, cât şi promoţiile în derulare, fără o notificare prealabila. În cazul în care acestea se modifica ulterior confirmării comenzii Cumparatorului, facturarea se va face conform preţului afisat pe site în momentul comenzii.
O comandă se consideră confirmată în momentul primirii de către cumpărptor a unui e-mail cu confirmarea fermă a disponibilităţii şi expediţiei comenzii.
Garanţia produselor
Inbagaj.ro oferă cumparatorului garanţia produselor comercializate conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.
Produsele sunt noi, în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Garanţia de conformitate este garanţia oferită de vânzător, conform legislaţiei în vigoare, garanţie care îţi garantează că produsul vândut este conform cu specificaţiile menţionate pentru fiecare produs în parte, potrivit art. 4 – pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 şi art. 5-18 din Legea nr. 449/2003.
Metode de plata
Inbagaj.ro vă oferă următoarele metode de plată:
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca aţi ales metoda de plată ” Online prin card bancar „ este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastra în pagina securizată a procesatorului de plăţi.
– Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa şi MasterCard (Visa/Visa Electron şi MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizaţiile care asigură tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastra nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard.
Important de ştiut! – Pentru plăţile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.
Prin card de credit emis de Banca Transilvania (Programul Star BT)
Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 3 RATE fara dobanda.
Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium
Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici ( http://www.starbt.ro/star-forte/?utm_source=afiliat&utm_medium=banner&utm_campaign=siteuri-partenere ) si platile online devin mai simple ca oricand:
Rate fara dobanda perioada de gratie de pana la 56 de zile
comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet
Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international
Prin card de credit emis de BCR:
E usor sa faci cumparaturi cand ai CARDUL BUN DE PLATA de la BCR! Ai RATE fara dobândă si reduceri la comerciantii parteneri!
Plateste prin cardul tau de credit BCR pe website https://www.inbagaj.ro si beneficiezi de oferta standard de 3 rate fara dobanda!
Cine poate plati in rate? Sunt înscrişi automat şi gratuit toţi clienţii care deţin unul dintre cardurile de credit BCR înrolate în Program şi care, la momentul efectuării tranzacţiei la comercianţii parteneri ai BCR, solicită facilitatea „Rate fără dobândă”. Cardurile de credit BCR înrolate în Programul de Rate cu 0% dobândă sunt:
Pentru a plati online cu cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata „Online prin card bancar”, introduceti datele cardului dvs BCR si numarul de rate dorit. Platile online sunt procesate direct de catre BCR prin intermediul platformei EuPlatesc. Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Vrei si tu cardul BUN DE PLATA de la BCR?
Spor la cumparaturi!
Prin card de credit emis de BRD Finance
Uita de timpul petrecut in trafic si de aglomeratia din magazine ! Prin cardurile BRD Finance planurile prind viata direct din confortul casei tale, cu doar un click :
– alegi produsele dorite
– alegi optiunea de plata potrivita nevoilor tale si platesti rapid si in deplina siguranta :
Consulta detalii complete despre cardurile BRD Finance participante si optiunile de plata, precum si exemple reprezentative de rambursare, pe www.brdfinance.ro.
Prin card de credit emis de Alpha Bank
“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank (VISA CREDIT, VISA GOLD, COSMOTE MASTERCARD, MASTERCARD CREDIT)
Noul serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de cumparaturi in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de cumparaturi de la comerciantii afiliati acestui serviciu.
Confort – pentru optiunea de plata in rate nu este nevoie sa aplici, sa programezi in avans sau sa faci rost de documente suplimentare. Trebuie doar sa soliciti plata bunurilor cu cardul tau de cumparaturi de la Alpha Bank in numarul de rate dorit si permis de comerciantii parteneri.
Convenabil – bunuri achizitionate prin optiunea de plata in rate cu cardul fara dobanda. Pentru bunurile astfel achizitionate, pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%.
Flexibilitate – poti folosi plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card.
Libertate – esti liber sa folosesti plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine din maximul permis; Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit, iar prin serviciul de debitare directa poti alege ca suma totala datorata sau suma minima de plata, sa fie rambursata automat din contul tau curent deschis la banca, in aceeasi valuta cu cea a cardului.”
Plata în sistem ramburs
Plata ramburs se efectuează integral la livrarea comenzii, pentru comenzile online sau prin telefon, dacă valoarea comenzii se încadrează în limita sumei de 5000 Ron, conform legislaţiei în vigoare. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.
Plata prin transfer bancar
În cazul în care nu dispuneţi de card de debit/credit sau cardul dv. nu este acceptat pentru plata online, aveţi posibilitatea să plătiţi prin transfer bancar.
Dacă optaţi pentru această modalitate de plată, după ce unul dintre colegii noştri vă vor confirma disponibilitatea produselor şi data livrării, vă rugăm să efectuaţi plata utilizând următoarele date:
Denumire societate: S.C WIR REISEN S.R.L.
Banca: ALPHA BANK ROMANIA
Cont bancar IBAN: RO02BUCU1572235340127RON
Nr. de Înreg. la Registrul Comerţului: J40/15177/2016
Cod Unic de Înregistrare: RO 36750798
Adresa beneficiar: Str. Parapetului, Nr. 6, Sector 1, Bucuresti
Pentru identificarea plăţii dvs., vă rugăm să completaţi la obiectul plăţii numărul comenzii/facturii proforme pentru care faceţi plata.
Expedierea comenzii se va face după confirmarea plătii de către banca (sau trimiterea unei copii după OP pe email).
Livrare rapidă
Inbagaj.ro foloseşte ca şi metodă de livrare serviciul de curierat rapid (cu livrare în toate localităţile în care firma de curierat are acoperire), pe teritoriul României. Inbagaj.ro nu livrează în afara României. Coletul va merge la adresa menţionată în comandă şi va fi înmânat personal destinatarului de către curier. În cazul în care destinatarul nu este prezent la adresa de livrare, acesta va comunica curierului sau inbagaj.ro, numele şi numărul de telefon al persoanei care va prelua coletul în numele acestuia. Livrarea se efectueaza in zilele luni - vineri!
Pe colet vor fi trecute datele de contact (nume complet, număr de telefon, adresa exactă) ale Clientului, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge uşor la destinaţia menţionată. Orice modificare survenită după expedierea comenzii, va fi notificată prin email către inbagaj.ro, la adresa: contact@inbagaj.ro.
Termenul de livrare este de 24 – 48 h, in functie de ora la care s-a plasat comanda si locatia exacta la care trebuie livrata.
Termenul de livrare poate fi mai mare de 48 h in situatii exceptionale, ca urmare a volumului mare de colete inregistrate de firmele de curierat, in special in perioada sarbatorilor legale sau a marilor campanii promotionale (ex.Black Friday), sau in perioada verii cand personalul firmelor de curierat este redus din cauza concediilor. Acestea sunt situatii izolate si personalul InBagaj.ro depune mereu eforturi pentru a le evita.
Taxa de livrare este de 17 Ron în ţară şi în Bucureşti. Această taxa de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât preţul achitat la curier pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Colete refuzate de către clienti dupa livrare !
În cazul refuzării coletului după ce s-a efectuat comanda de către client, acesta se obligă să achite ca daune şi despăgubiri, interese în valoarea de 40 Lei pentru transportul tur-retur. În caz contrar se aplică clauzele legilor comerţului electronic Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008 şi se încalcă prevederile „Termeni şi condiţii” de pe acest site.
Politica de retur
Conform legislaţiei în vigoare, renunţarea la cumpărare este aplicabilă doar clienţilor persoane fizice. Inbagaj.ro doreşte să răspundă tuturor nevoilor clientilor săi şi oferă posibilittea de retur clientilor care notifică intenţia lor în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului de către client sau de către persoana desemnată de acesta.
In acest sens puteţi folosi următorul formular de retragere (acest formular este un model şi nu este obligatoriu):
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, fără semne de purtare şi documentele care l-au insoţit). inbagaj.ro îşi rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie şi produse cosmetice desigilate.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 5 zile de la retur. Rambursarea se va face in contul bancar al beneficiarului.
Atentie! Inbagaj.ro nu primeşte retururi prin Poşta Română! Produsul de returnat, poate fi trimis prin orice firma de curierat, costul transportului fiind suportat de către client!
În cazul unui retur, Clientul primeşte banii aferenţi produselor returnate în interval de 5 zile lucrătoare de la data la care inbagaj.ro face recepţia produselor returnate de către Client.
Mai multe informaţii şi pe : https://www.trusted.ro/blog/5-lucruri-despre-drept-retragere/
Politica de confidenţialitate – prelucrarea datelor cu caracter personal
Conform cerintelor Regulamentului nr. 679/2016 din 27 aprilie 2016 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, SC WIR REISEN SRL are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai, pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.
Ce date personale colectăm şi care este scopul lor?
inbagaj.ro colectează informaţii sau date care permit identificarea persoanelor fizice şi juridice: numele, adresa de email, adresa de livrare, numar de telefon, nume cont Facebook, adresa IP, ID-ul dispozitivului de pe care accesaţi site-ul, date de identificare fiscală . Acestea sunt necesare pentru a avea posibilitatea de a încasa de către procesatorii de plăti valoarea comenziilor şi de a livra produsele comandate. Scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclamă, marketing, publicitate, statistică, servicii de comunicaţii electronice, servicii curierat, informarea Clienţilor privind situaţia contului lor de pe inbagaj.ro, informarea Clienţilor privind evoluţia şi starea Comenzilor.
De asemenea, inbagaj.ro colectează şi adresa IP ca date de trafic. Cookie-urile folosite de inbagaj.ro (proprii sau de la terţi) sunt: Google Analytics, Facebook Pixel, Zopim, EuPlatesc.ro, etc. Pentru mai multe informaţii despre cookie accesaţi Politica Cookie.
Cine mai are acces la datele personale ale dvs?
Terţii care au acces la aceste date sunt: companiile de livrare cu care colaborăm, procesatorii de plati, firma de contabilitate, furnizorii de servicii contabile online, serviciile de e-mail marketing.
Dacă consideraţi că drepturile vă sunt încălcate nu ezitaţi să ne contactaţi la adresa de email contact@inbagaj.ro sau să contactaţi Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Pentru orice informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email contact@inbagaj.ro.
SC WIR REISEN SRL
J40/15177/2016
RO36750798
STR. Parapetului, Nr. 6
SECTOR 1, Bucuresti
Conciliere
În cazul în care aveţi o nemulţumire în legătură cu produsele sau serviciile oferite de WIR REISEN, sau aţi identificat probleme legate de o comandă care nu par a putea fi soluţionate prin e-mail sau telefonic la numărul de contact, vă rugăm să ne adresaţi un e-mail pe adresa: roxana@inbagaj.ro (Roxana Orban). În termen de maxim 24 ore veţi primi un raspuns prin care vi se va comunica fie procedura de urmat pentru rezolvarea situaţiei, fie soluţionarea situaţiei, daca este cazul.
Orice conflict apărut între clienţi şi companie se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înţelegere între cele două părţi. În cazul în care conflictul nu s-a soluţionat pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată române, conform legislaţiei în vigoare.